رفتارهای فردی افراد مختلف به طور کلی با یکدیگر متفاوت می­‌باشد و از همین رو مدیریت آنها، نیازمند وجود سطوح متفاوتی از مهارت­‌های مختلف می‌باشد.
بسیاری از مدیران به همین سبب فرصت کافی جهت آموزش و یادگیری مهارت­‌های اشاره شده را ندارند. و در همین راستا تجارب بدست آمده آنها صرفاً از طریق آزمون و خطا می‌باشد. این دوره فرصتی به منظور یادگیری توانایی­‌های مدیریتی در فضای گروهی می­‌باشد و همچنین زمینه­‌ای برای ارائه اتفاقات توصیفی خواهد بود. مطالب ارائه شده در این دوره از نحوه برطرف‌سازی تعارضات میان افراد گرفته تا ایجاد تیم­‌های کاری با عملکرد بالا خواهد بود. در هر موضوع سناریو و شرایط واقعی توصیف شده تا به درک بهتر موضوع کمک نماید. هر سناریو توسط شرکت کنندگان خوانده و به بحث گذاشته خواهد شد. سپس تیم­‌های کاری دست نوشته‌های خود را در قالب کار گروهی، جهت ایجاد بهترین پاسخ، ارائه می‌نمایند. این فعالیت زمینه بسیار سودمندی جهت پیاده‌سازی شرایط مشابه در اتفاقات واقعی خواهد بود.
پیش نیازهای دوره
  • این دوره شامل پیش نیاز خاصی نمی‌باشد.
چه کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند
  • مدیران پروژه، مدیران منابع انسانی و اعضای ارشد تیم پروژه
خلاصه­‌ای از سرفصل­‌های قابل ارائه دوره
  • شناسایی تعارضات، علل وقوع آنها و تکنیک­‌های برطرف نمودن آنها
  • کاربردی نمودن تکنیک‌های رایج در نظام افزایش انگیزه افراد و تیم‌­های کاری
  • تمرین­‌های افزایش مهارت­‌های ارتباطی
  • بکار بردن مهارت­‌های رهبری در جهت تحت تاثیر قرار دادن رفتار­های تیمی
  • نحوه راهنمایی و هدایت کارکنان در جهت بهبود عملکرد
  • اجرای موفق تغییرات سازمانی مورد نیاز
  • برطرف نمودن صحیح مشکلات اخلاقی و روحی کارکنان
مدت برگزاری دوره
  • ۲۰ ساعت (۲۰PDU)

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. تلفن: ۶۶۵۳۲۰۶۶ و ۶۶۵۲۴۳۷۱، Training@TenStep.ir